Stránky

5. října 2014

Recenze na produkty od Diet Esthetic

RECENZE GELU S HLEMÝŽDÍM EXTRAKTEM, BEAUTY PURIFITY 3 V 1 A BEAUTY AQUA MICELAR


Ahoj všem, 

přeji všem krásný den a dnes se podíváme na recenzi španělské kosmetiky od Diet Esthetic, 
kterou jsem dostala na testování ve spolupráci s touto kosmetickou značkou. 
Jejich stránky najdete zde.



Rovnou se vrhneme na to. První čím začnu je právě gel s hlemýždím extraktem.



Vit Vit gel už používám třetí týden a jsem velmi nadšená.
Je určen pro můj typ pokožky tedy mastná pleť s akné.
Měla jsem nejdříve obavy zaprvé z toho, že je to prakticky šnečí sliz a za druhé gel.
Nemám ráda ani gelové krémy, přijde mi, že se nevstřebávají a lepí.
Tento gel to ale absolutně nedělá. Prakticky hned se vpije.
Dále jsem měla obavy z toho jak se snese s makeupem, ale v tom obstál také na jedničku.
Obava byla také v tom jestli nebude třeba páchnout, ale naopak krásně voní. Řekla bych tak nějak do pánské vůně, ale to mi vůbec nevadí, protože potom na pleti tu vůni ze sebe necítím.
Pleť celkem hezky zmatní a řekla bych, že opravdu hojí akné.
Jak se již na stránkách Diet Esthetic píše je jak na denní tak i noční použití 
a já ho tedy používám jak ráno tak večer, Myslím, že tak má i největší účinky,
Obsahuje proteiny, které jsou ze šnečího slizu získávány. 
Měl by fungovat proti vráskám, což nepotvrdím, protože zatím se mi naštěstí žádné netvoří.
Balení je velmi hezké krabička a v krabičce skleněná lahvička se stříbrným víčkem.
V krabičce je také špachtlička na nabírání gelu, což je velmi hygienické.
Velikost balení je 50 ml a seženete ho za 350 Kč.


Další na co se podíváme je Beauty Purifity 3v1



Tato lahvička zvládne 3 věci čištění, masku a peeling,
Obsahuje:
- Lisovaný olej za studena ze šípků, který na pleť působí protizánětlivě a regeneračně.
Také pleť zjemní a hydratuje.

- Aloe Vera, které také hydratuje a regeneruje, hojí akné. Je protizánětlivé a antibakteriální.

- Vitamin B,E 

- Retinol neboli vitamin A 

Tento přípravek je vhodný pro všechny typy pleti .
Má zbavovat pleř černých teček už při prvním použití. Což jsem bohužel zatím nezaznamenala, 
ale ani jsem to moc neočekávala. Dále má pleť zmatnit a zbavit mastnoty, což můžu potvrdit. Pleť je po použití matná, jemná a prozářená. 

Jak se používá? 

Na lahvičce je napsáno: Nanést na 5 minut na pleť a potom vetřít do pokožky a smýt.
To, ale bez vody moc dobře nejde. Musela jsem pro vmasírování použít trošku vody a pak smýt.
Lepší se mi zdá aplikace, která je popsána na stránkách nanést na vlhkou vyčištěnou pleť a nechat působit 10 minut. Potom smýt. 
Používat se má 2x týdně. Nebo pokud je pleť citlivá nebo suchá 1x za dva týdny.
Já mám pleť sice mastnou, ale zároveň citlivou. Tak raději budu dále používat 1x za dva týdne.
Po první aplikaci se mi pleť totiž zdála celkem podrážděná a u nosu se mi objevily dva pupínky a okolo celkem velké zarudnutí. Krupičky, které peeling provádí se mi zdají hrubší než v některých tělových peelingách.
Velikost balení 250 ml  a seženete za 250 Kč.

No a jako poslední tu máme micelární pleťovou vodu.

Beauty Aqua Micelar


Tato micelární voda je obohacena o Aloe Vera a výtažky z heřmánku. Balení je jednoduché,
pěkné a celkem malé.
Je vhodná pro všechny typy pleti, na ranní a noční čištění.
Pleť mi dočistí velmi účinně a stačí mi na to jeden tamponek, ale jak říkám pleť jen dočišťuji.
Kompletně jsem zatím s vodou neodličovala. Voda mě na pleti absolutně nelepí , nedráždí což by micelární voda ani neměla. Jen mě lehce štípe v očích, ale já mám oči dost citlivé.
Velikost balení 250 ml, cena 220 Kč


S touto kosmetikou jsem tedy velmi spokojená a můžu ji doporučit.

Znali jste tuto kosmetiku nebo je to pro vás novinka?


Hezkou neděli přeje Vaše Lavendergirl90

Žádné komentáře:

Okomentovat