Stránky

27. května 2015

Recenze na pleťovou masku

RECENZE NA PLEŤOVOU MASKU OD HIMALAYA HERBALS


Ahoj všem,

dnes tu jsem s recenzí na pleťovou masku jak už jste si jistě přečetli z nadpisu tohoto článku.

Jak jistě víte z mých předchozích článků mám mastnou pleť se sklonem k nedokonalostem 
a tak stále hledám něco účinného, co by mi pleť zmatnilo a alespoň trochu zbavilo pupínků.

Již předem musím říct, že jsem našla velmi dobrý produkt, který je k tomu 100% přírodní.


Něco ke značce: 

Výrobky Himalaya Herbals vychází  z tradičního indického učení Ajurvéda, 
která se používá již přes 5000 let. Společnost Himalaya Herbs byla založena již v roce 1930 M.Manalim, který chtěl lidem právě ukázat účinky Ajurvédské medicíny. Tento pán dokonce jako první vynalezl v roce 1934 lék na vysoký tlak.

Tato značka mě zaujala právě tím, že je přírodní a že jeji zakladatel věděl co dělá.

Konec vykecávání jdeme na samotnou masku. 

Maska obsahuje:

 - Nimbu indickou (Azadirachta indica) - rostlina, která se využívá na různá onemocnění již od středověku po současnost v Indii je tato rostlina dokonce uctívaná. Má antivirové, antibakteriální, protiplísňové účinky a to je jen malý výčet účinků této rostliny.

- absorpční jíl - chladí a zklidňuje pokožku, zlepšuje strukturu pleti

- Kurkumu dlouhou (Curucuma longa)  - odstraňuje bakterie, které způsobují akné, 


Maska má regulovat nadbytečnou tvorbu mazu, čisti póry a zabraňovat dalšímu výskytu pupínků.
Všechny účinky, které slibuje zároveň plní. Jsem s ní naprosto spokojená. Nanášet se má na vyčištěnou pleť 1 - 2x týdně. Já nanáším jednou týdně a úplně to stačí. Plet mám mnohem čistší, zmatněnou, mnoho černých teček zmizí. Akné je hned po umytí lepší a druhý den je skoro pryč. Celkově pleť působí zdravějším dojmem. Masku nanáším i na krk, nechám 15 minut působit. Podle návodu můžete nanést na 10 - 15 minut potom setřít navlhčenou houbičkou a omýt studenou vodou. Já omývám masku normálně vlažnou a funguje to dobře, pleť nemám zarudlou ani podrážděnou. Stále jsem, ale nerozhodná jestli mi maska voní. Občas mě ta její vůně otravuje je taková zvláštní a nevím k čemu
 ji přirovnat. Barva masky je tmavě zelená a jak schne světlá. Po nanesení masky vidíte snad všechny póry na obličeji a je vidět, že maska opravdu něco s pletí dělá. Při smývání je maska trošku hrubá a tak pleť zbaví odumřelé pokožky. Funguje zároveň trochu jako peeling.

Musím ji moc doporučit a pokud máte problémy s pletí jako já určitě neváhejte a jděte do ní.

Koupit ji můžete na webových stránkách zde a nebo jako já v Tesco, cena se pohybuje okolo stokoruny což za tak skvělý produkt není vůbec moc. Balení má 75 ml, používám ji dlouho a pravidelně a ještě pořád čtvrtku mám.











O této značce se zmíním jistě ještě několikrát, zamilovala jsem se do ní.
Velmi ráda od ní používám například antiseptickou mast, pasty na zuby, vyživující krém.




Máte zkušenosti s touto značkou nebo dokonce s touto maskou?
Jak jste spokojeni?


Hezkou středu přeje Vaše Lavendergirl90




Žádné komentáře:

Okomentovat